دوستی و راستی حقیقی دوستی و راستی با خدا

 به نام خدا

بار خدايا مرا روزي كن دوستي خويش و دوستي دوستان خويش

و دوستي آن كه مرا به دوستي تو نزديك گرداند و دوستي خود را

به من دوست تر گردان از آب سرد بر تشنه.

  رسول اكرم (ص) - روانهاي روشن

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت16:56---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی امین ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


رومینا
ساعت8:55---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت8:54---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

رومینا
ساعت8:54---24 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

ابوذر بلالی
ساعت8:34---23 فروردين 1392
باسلام.برای شما یک پیشنهاد داشتم و فکر کنم حتما قبول کنین چون با این کار می تونید از وبلاگ خودتون پول در بیارید .شما از طریق هر بازدید کننده از زبلاگتون میتونید در امد داشته باشید.عضو شدن در وبسایت ضرری نداره.امتحان کنید

شیرین
ساعت18:38---22 فروردين 1392
سلام خوبین ؟ وبلاگ زیبایی داری موافقی با هم تبادل لینک کنیم؟

زهرا محمدی
ساعت8:46---18 شهريور 1390
سلام خوب هستید بعد از چند ماه دوباره برگشتم اپم به من هم یه سر بزنید

yas
ساعت16:33---15 خرداد 1390
ممنون از حضور ارزشمندتون شما را لینک کردم ما را با نام هجرت در راه خدا لینک نمایید
پاسخ: سلام و درود فراوان به شما دوست عزیز من هم شما را با نام هجرت در راه خدا لینک کردم و امیدوارم با دوستی و راستی بیشتر با شما و دوستانتان یک هجرت واقعی در راه خدا داشته باشیم و خدایی شویم همای اوج سعادت به دام ما افتاد اگر تو را گذاری به وب لاگ ما افتاد (البته حافظ گفته به مقام ما افتاد (ما که مقام نداریم ُ البته وب لاگ هم بدون دوستان عزیزی مثل شما شانی ندارد.)


harrypatter
ساعت17:24---11 خرداد 1390
ُلام امین آقا شما هم وبلاگ خوبی دارین.واسه تبادل لینک موافقم هر وقت منو با اسم بهترین وبلاگ دانلود فیلم وموزیک روز لینک کردی خبرم کن تا لینکت کنم.بهم سربزنی خوشحال میشم.تا دیدار بعد بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: